نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی دست فرمون!!! بوووووق

سلااام.
 بالاخره در سن 26 سالگی (یعنی با 8سال تاخیر) .... عروس شدم؟ نه آباجی ها.... رفتم واسه کلاس تعلیم رانندگی ثبت نام کردم! بر ترس  و تنبلی غلبه نموده و ... 243هوار تومن ریختم تو حلق آموزشگاه... دقیقا نمیدونم واسه چی این کار  رو کردم. آخه ماشینم کجا بود؟ البته پیش خودم می گم واسه مواقع اضطراری. بعدشم بقول رضا صادقی «خدا رو چه دیدی؟» شاید ماشین دار شدیم. البته با این رانندگی هایی که هر کسی برطبق آیین نامه شخصی اش عمل می کنه دیگه خدا به خیر بگذرونه.


و اما بعد....
من امروز دختر بدی بودم. امروز به خاطر مسئله ای که مطمئنا هر چی باشه ارزشش رو نداشت با صدای بلند با مادرم صحبت کردم. امروز تو منگنه گذاشتمش که راهنماییم کنه و اون فقط نگران بود و نمی تونست. گزینه هایی که به ذهنش می رسید رو می گفت و من با اوقات تلخی رد می کردم و حالا با این که آروم شدم  و معذرت خواستم اما بدجور پشیمونم. بدجور. درد عجیبی در ناحیه وجدان دارم و حس می کنم از یک چیز خوب خالی شدم. حس می کنم چیزی رو از دست دادم... مامانی معذرت!بووووووس! ممنون که هستی. ممنون که مهربونی و نگران

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان فرنیا سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 09:39 http://FARNIAGOLI.NINIWEBLOG.COM

نترس دوست جون من وقتی تحت اموزش بودم یکجا دیدم اوضاع خیلی شلوغ پلوغه به اقاهه گفتم شما ترمز و کلاژ دارید فرمان را هم بگیرید من دیگه نمیتونم بیچاره با یک وضعی به من اموزش میداد همش میبردم توی جاهای شلوغ که ترسم بریزه

ایییییول! من اگه جای آقاهه بودم از خنده می پاشیدم دیگه ترمز و کلاج هم رها میشد خودبخود! ممنون از دلگرمیتون مامان فرنیا

مامان فرنیا یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت 10:02 http://FARNIAGOLI.NINIWEBLOG.COM

خوب مبارک باشه حداقل خوبه الان گواهی نامه بگیری نه اینکه مثل من وقتی همسر داری و بعد همسرت بیاد توی وبلااگ دخترت بهت تبریک بگه قبولی در آیین نامه را

ممنونم
گواهی نامه رو هر وقت از آب بگیرین تازه است مامان فرنیا... البته تا آزمون و اینا هنوز راه زیاده! الان بیشتر از رانندگی های تحت تعلیم تو سطح شهر می ترسم

428 چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 16:07

تبریک میگم
ایشالا که دفعه اول قبول بشی من دفعه سوم قبول شدم
نه که بلد نبودمااا
افسراش بیشعور بودن

متاسفانه وجدان مسّکن هم نداره که ...

ممنون! امان از این افسرها! ایشالا به پست ما یکی بخوره که مسکنشو کشف کرده باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.