نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

ت مثل تازه

سلام
حالا که
درخت ها دارن کم کم به شاخه هاشون جوونه می بندن، حالا که رو ساقه بوته های گل داره برگ ها و ساقه های جدید و تازه در میاد....


دلم می خواد تازه بشم

نظرات 2 + ارسال نظر
خواهر جونت چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 10:02

هیچی دیگه.اومدم با لنگه کفش بزنمت که به اون بچه پول ندادی.ازت توقع نداشتم.من بودم هم بهش پول میدادم بده به اون پدر و مادر بی ......و هم براش اسباب بازی میخریدم.
میخوای تازه بشی؟بیا خودم یه قابلمه آب جوش رون خال کنم پوست بندازی!
من الا خیلی عصبانیم شانس بیاری تا ظهر میام دم در خونه مامان حالم بهتر باشه خواهر جونم

سلام خواهر جون
خوبی؟
اِِِ شما اینجایی؟
آره بیا بزن با لنگه کفش واقعا. از خودم انتظار نداشتم.
نه از اون تازه ها نه خواهشا! آره بهتر بودی البته اگه همین امروز باشه

مامان فرنیا شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 08:11 http://FARNIAGOLI.NINIWEBLOG.COM

سلام خیلی زود حال و هوای عید را بهمون هدیه دادی
بخاطر عکس زیبایی هم که گذاشتی ممنون خیلی دلم میخواست برگردم به ان دوران خوش بچگی و من هم مثل این دوتا خواهر دست توی دست بچه ام توی یک باغ ازاد و بی دغدغه های بزرگسالی میدویدم

سلاااام
آخه درخت توت خونه مون جوونه هاش کاملا سبز شدن! امیدوارم تابستون نپخیم!
آره خودمم دوستش داشتم.یااااد قدیما بخیر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.