نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

سلام سال نو

سلام

من اصلا خجالت می کشم بنویسم با این همه غیبت

مدتهاست از زندگی خودم غایبم. مدتهاست جریان روزگار می ره و من توش دست و پا می زنم . تنبل تنبل خودم رو سپردم که غرق بشم. از خودم توقع این همه بی حاصلی رو نداشتم. عمرم داره میره و من باید این رو بفهمم.

سال جدید، جدید بود. اولین حقوق مرتب رو دریافت کردم و .... بله گفتم به مردی که انتخابش شاید خیلی طول کشید اما امیدوارم خوب بوده باشه. برای خوشبختی اش با آدم تنبلی مثل خودم نگرانم. دعامون کنید.

خدایا! خودت می دونی ...فقط خواستم ...یادت هست.یادآوری هم نمی خواد.

دوستتون دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
مامان فرنیا یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 14:22 http://FARNIAGOLI.NINIWEBLOG.COM

مبارک باشه بسلامتی
خیلی وقته نیومده بودید اما دست پر امدید

ممنون مامان
دییییییگه . روم نمیشد دست خالی بیام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.