نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

سلام به همگی

خوبید؟

باورم نمیشه این همه مدت لپتاپو روشن نکردم! یعنی در این حد؟ این مدت اتفاقاتی افتاد... دوباره قرار شد برم یه جا سر کار و  دوهفته هم انگل وار رفتم تا خودمو بند کنم. اما چون کاری که پیشنهاد کردن یه خورده به تریپ شخصیتی ما نمیخورد (اسکان دادن و مراقبت از پذیرایی شدن مهمانان یه جشنواره   تئاتر!) زدیم به تیپ هم و من مجددا بیکارم!

خدایا! حتما صلاح بوده ولی کار هم خیلی خوبه...


نظرات 1 + ارسال نظر
مامان فرنیا شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 08:58 http://FARNIAGOLI.NINIWEBLOG.COM

سلام به به بلاخره اپ کردید
چه کار جالبی بوده انوقت یعنی این کار برای همیشه بوده که شما دوهفته ای دوام اوردید منظورم اینه که این جشنواره تئاتر برای چه مدت بوده که شغل دائمی میتونسته باشه؟میدونی شغلهایی هست که از نظر من جالبن چون مدت کوتاهی هستند اما ادم کلی تجربه بدست میاره مثلا سرشماری نفوس مسکن یا مثلا برگزاری همین جشنواره ها و کارهای جانبی اش یا من دوهفته منشی یک دکتر زنان بودم چون دوستم رفته بود مرخصی اما این شغلها دائمی باشه برام عجیبه اخه مگه جشنواره مادام العمر است؟!!!

سلام
بله...واقعا به به !
آره کارش خیلی جالب بود و خیییلی هم دوستش داشتم. تو بخش فرهنگی یه اداره بود. اما مسئله این بود که من واسه نوشتن رفته بودم اما برا این که منو محک بزنن و به قول خودشون عیارمو بسنجن که چقدر اهل کارم یه خورده لج کردن و واسه محک زدن یه پیشنهادی دادن که از نظر فرهنگ خانوادگی یه نموره بیشرمانه بود!
آخی کلی نینی مستتر دیدین پس تو اون مدت...اینقدر دوست دارم که یه جا یه خانم باردار باشه بعد تو دلم بشمارم تعداد آدمای این اتاق الان n+1 هست. (اون 1همون نینی مستتره که هنوز دنیا نیومده!)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.