نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

علامت تعجب

سلام به همه... حاضران و غایبان
خوبین؟
تنبلی یعنی این که اینقدر نیومدم وبلاگ که رمز عبورش داشت یادم می رفت ...نچ،نچ،نچ...
ولی وقتی اومدم دیدم قدرتی خدا سه تا نظر دارم که تبلیغاتی هم نیستن، من و این خوشبختی محاله... می بینین چقدر بی جنبه ام؟ امثال گولو کرور کرور نظر دادن خواننده هاشون بعد من واسه سه تا ذوق می کنم . در پاسخ باید عرض کنم که کمیت مهم نیست کیفیت مهم است . خلاصه
یه علامت تعجب دیگه هم این روزا داشتم. آقو از روزی که ما تو روزنامه خوندیم تا حالا ملت سر کار بودن و اصلا هم تعداد دخترای مجرد بیشتر از پسرها نیست که هیچ تازه 1 میلیون نفر هم کمترن در رخدادی بی سابقه همزمان 4خواستگار پای بدبوی خویش رو وارد زندگی ما کردن... اصلا داغونم له له... آخه من یه خواهری دارم که 12 سال از خودم بزرگتره و کل دوران کودکی و نوجوانی ما گذشت به دیدن سیل خواستگارهای کاردرست که هی رد می شدن... از همین رو بازار کساد خودمان خیلی واسمون جای سوال بود. من از همین جا از انجمن آمار ایران که با یه ارایه اطلاعات و آمار اینجور سرنوشت جوونا رو عوض می کنن.....تشکر کنم یا شکایت؟ این خوبه یا بد؟
شکم واسه  اینه که  عصری دوست دوران راهنماییم زنگ زد و پشت تلفن یهو های های زد زیر گریه ... واسه این که شوهرش نظامیه و اکثرا نیست و تنهاس و خونه شون هم از اقوام دوره و ... بیچاره خیلی دلش گرفته بود. خب این چه بساطیه روزگار؟ شوهر نکنی تنهایی... شوهر کنی تنهاتر؟