نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

دیالوگ، بدون شرح

دیالوگ ردوبدل شده میان من و مامان جان درمورد این که فردا قراره بریم ددر:


من: دلم می خواد فردا برم بترکونم!

مامان جان: چرا؟

من: آخه از بس تو خونه موندم دارم می ترکم!

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده دم یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 23:00

به به
نیلی جونممممممممممممممممممم
شرمنده این مدت نبودم و واسه پست های قشنگت کامنت نذاشتم
من دوس دارم وقتی جایی میرم بترکونممممممممممممممممممممممممم

ب........ه ب.....ه سپیده دم...خیرمقدم
خوبین؟ دشمنتون شرمنده.
اره ترکوندن خیلی حال می ده.... یعنی باید کودک درونو ول کرد به امون خدا

مامان فرنیا یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 07:57 http://farniagoli.niniweblog.com

این ترکوندن عجب معانی داره

معانی معصومااااااانه مامان فرنیا! از یه تپه سیخونکی با خواهرجونم رفتیم بالا تو راه هی خواستیم بخوریم زمین، از اون بالا منظره روستا رو نگاه کردیم، به سکوت گوش دادیم. دیدین؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.