نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

سفرچه نومه...بالاخره به چاپ رسید



سلام به همممممگی

خوبین؟

من بالاخره اومدم . البته تا الان دوش نمی گرفتم ها:) وگرنه الان خیس خورده و وارفته بودم.

جونم براتون بگه آقو ما با خواهری داشتیم با هم پیام میدادیم که این مامان ما خیلی گناه داره و طفلکیه و پدرجان کلا بیرون از منزلن و پسرها هم که انگاری...هیچ... ما هم کاری از دستمون برنمیاد (لازم به ذکر است که تمام جمله پیشین حاصل سیاه نمایی میباشد که درنتیجه حرصهای خواهرانه تراوش کرده...) خلاصه ما رو جو گرفت و به مامان جان گفتیم با هم بریم تورهای یه روزه....نه دیگه! با تور نرفتیم. پدرجان یه ماموریت کاری خورد به پستش و این شد که فردای اون روز غیرمترقبه و باحالیانه یه سفرکی پیش پای مامان ما اومد. و خداوند مادرها را دوست دارد

خلاصه

هرچند روز اول ضدحال بود و مجبور شدیم با مامانی تو سوییت بمونیم و جای خاصی نرفتیم عوضش روز بعد یهویی و یه دفعه ای این سد که عکساشو گذاشتم پیش پامون تلپی افتاد و قسمت شد بریم. باورنکردنیه.... جایی که اونقدر طبیعی بود و دور از دخالت دیوانه وار آدمها.... اینقدر که سکوت محض پرده گوشهات رو تحت فشار می گذاشت و می شدی مسحور مسحور طبیعت... هر از چندی چند تا پرستو (!) با صداشون پرده سکوت رو کنار میزدن و شیرجه میرفتن به سطح آینه ی آینه ی آب...

از صحنه هایی بود که تا عمر دارم فراموشش نکنم. حتی اگر خیلی ها جاهای خیلی قشنگتر و طبیعی تر و سرسبزتری رفته باشن ولی این تجربه فقط مال ما بود و منحصر به فرد بود.

خدایا خیلی قشنگی ها..


نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده دم یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 18:13

آخه تو چه جوری انقد قشنگ جواب نظرات منو میدی عزیزم؟
این جمله "تو هم مواظب خود سپیدت باش" خیلی خیلی دوس داشتم.مثل سپیده دم واسم جدید و قشنگ بود.واقعا راست میگن بعضی از کلمات چقدآدم روحیه آدم رو خوب میکنه
مرسیییییییییییییییییییی نیلی جان

وای عزیزم قابلتو نداشت. فکر می کنم این کلمه ها فقط یه انعکاسه...یه عکس العمل...خوبی و سپیدی از خودتونه

مامان فرنیا دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 11:20 http://farniagoli.niniweblog.com

کلی منتظر موندیم تا این سفرچه نومه را بخوانیم؟بیشتر بیان مقدمات سفر بود تا سفرچه نوم
طبیعت همیشه ادم را غرق خودش میکنه بخصوص که بکر بکر باشه

سلام مامان فرنیا
راست می گین ها! منم شدم مثل یکی از استادامون که می گفت اجمالاً یه مقدمه بگیم و بعد رسما فقط مقدمه می گفت!
آخخخخ جون می دم برا طبیعت

بانو دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 08:44 http://melody8283.blogfa.com

خوشحالم که بهت خوش گذشته
ولی بازم نتونستم عکس رو ببینم

خوشحالم که خوشحالین. خوشحالم که تو این دنیا آدما از خوشحالی هم خوشحال می شن
ای بابا! دوباره دیده نمیشه؟ خب بگین از چه روشی عکس می ذارین شاید روش من یه جوراییه! یا اگه دوست داری یه آدرس ایمیل مثلا با اسم مستعار بده که ایمیل کنم

سپیده دم یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 23:30

به به پست جدید
سفر ها بی خطر نیلی خانم.
مرسی واسه عکس های قشنگی که فرستادی عزیزم.
مهم اینکه بهت خوش گذشت حالا ایران یا خارج از کشور خیای مهم نیست
مواظب خودت باش و میبوسمت

خیلی ممنون سپیده دم
خواهش می کنم . بعنی باید می گفتی «بالاخره» فرستادی!
آره مهم اینه که خوش خوشان بگذره
تو هم مواظب خود سپیدت باش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.