نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

فعلاً

فعلا این سوغاتی رو از یه سفرک مختصر داشته باشین تا بعد که لباسامو عوض کردم و دوش گرفتم بیام بقیه شو بگم! یه همچین آدم آنلاینی هستم من!

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده دم چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 18:40

من برم خودمو بکشم که عکس ها واسه من باز نمیکنن.
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خدا نکنه سپیده دم جونم
الان خودم ایمیل می کنم واست. بگیر که اومد اون قبلی رو هم میفرستم ...بخشید من آلزایمر شدید دارم

مامان فرنیا یکشنبه 12 مرداد 1393 ساعت 10:18 http://farniagoli.niniweblog.com

عجب جای قشنگی خیل وقته بخاطر داشتن دخترم نتونستم جاهای بکر برم
بقیه نظرها بمونه وقتی بقیه شو گفتی

سلام
جای شما خالی بود. خودمم که زن و بچه :) ندارم هم این اویلن بای بود که همچین جایی می رفتم. چشم بقیه شو بگیرین که اومدم

بانو جمعه 10 مرداد 1393 ساعت 07:27 http://melody8283.blogfa.com

لباس عوض کردن و دوش گرفتن چقدر طولانی شد دختر ؟!


سلام بانو. خوبین؟
ببخخخخخشید. الکی ادعای آنلاین بودن کردم مث اینکه... از بس که ویندوز عوض نکردم این لبتاب بیچاره واویلاش به آسمون رسیده . هی کند کار می کنه. اما کو غیرت؟ وسط هر کاری اینقدر لفت می ده که حرص آدم درمیاد. ولی چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.