نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

امشب... فقط درددل... فقط

برای مثل من که می ترسه از نگاه کردن به آسمون... از مقایسه عمق بدیهاش با بلندای خوبیهای خدا، مثل این شبها که آسمون آدم رو بغل می کنه غنیمته... امیدوارم شب قدر قشنگی داشته باشین.... برای همه دلهای زخمی و گمشده هم دعا کنین.

برای همه مادرهای نگران.... نگران بمبهایی که آسمونو می شکافن و بچه شون رو می دزدن...مادرهایی که نگران گرسنگی جگرگوشه شون هستن....مادرهای نگران سلامتی عزیزشون....مادرهای دلتنگ و بی خبر

برای همه پدرهایی که دردهاشونو پنهون می کنن

برای همه دلواپس های آینده

برای همه... دعا کنیم که پایان خوشی داشته باشیم


نظرات 3 + ارسال نظر
مامان فرنیا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:50 http://farniagoli.niniweblog.com

خدا انشالله عاقبت همه مون را بخیر کنه و توی این روزها وشبهای قشنگ و پربرکت نگاهش را ازمون دریغ نکنه

آآآآآآآمین

سپیده دم شنبه 28 تیر 1393 ساعت 17:52

آمین عزیزم

بانو جمعه 27 تیر 1393 ساعت 11:58 http://melody8283.blogfa.com

منم التماس دعا دارم عزیزم

چشم بانو به یادتون بودم اگه خدا قبول کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.