نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

سپند و سهند



سلام


اهم اهم.... اینا هم گل پسرای من هستن... سپند (بالایی) و سهند (پایینی) ... یکی از عزیزترین دارایی هام. کادوی تولد امسالم که خواهری و پسرش برام گرفتن و با مادری هماهنگ کردن بذاره بالا سرم که وقتی بیدار شدم غافلگیر بشم...

نشونه عشقن...نشونه اینکه کسی هست که بدونه چقدر اسب دوست داری...خدایا چاکریم و مچکریم

پ.ن:امیدوارم که این دفعه عکسها قابل دیدن باشه

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان فرنیا یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 09:48 http://farniagoli.niniweblog.com

حالا از کجا میدونی که هر دو پسر هستند؟ به نظر من که سهندت دختره

هویجوری حسی.... البته حق با مامان فرنیا باید باشه . چون حسم می گه سهند لطیفتر و حساس تره... ولی فکر کنم ازونجا که هر وقت تو خوابگاه فال سوزن و اینا گرفتیم گفتن دو تا دختر دارم خواستم عقده پسر رو دلم نمونه :)

بانو جمعه 27 تیر 1393 ساعت 11:58 http://melody8283.blogfa.com

وای وای چقدر قشنگ ، منم عاشق اسب هستم .
دستشون درد نکنه

آره خداییش دست و پنجه شون درد نکنه...
مگه می شه عاشق نجابت و غرور درهم آمیخته اسب نبود؟ عاششششششقشم. مشهد که بودیم یکی از تفریحامون سر زدن به باشگاه سوارکاری بود. حس می کردم با نوازش اسب ها رویاهامو ناز و نوازش می کنم... هجب حالی می داد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.