نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

نیلی

من کجای قصه زمینم دقیقا؟

هوریااااااااااااااااااااا خدایاااااااااااااااااااا ممنون

سلام
اگرچه شادی کردن اونم این همه اونم برای کارمند شدن یعنی چیزی که هیچ وقت از هیچ جهتی دوستش نداشتم خیلی معقول نیست ولی من شادم
چون قراره از بطالت دربیام
خدایا ممنونتم...هرچند هیچ وقت نمیتونم اینو درست حسابی بهت بگم...ممنون
خلاصه
از این به بعد دیگه صبح ها نمیتونم گاهی برم به مامانبزرگم سر بزنم، برم پاساژمورد علاقه کنار خونه مون، نمی تونم ناهار مامان پز رو بخورم، چون تا ساعت 3ونیم قراره دفتر باشم... و  از همه مهمتر ...دیگه خواهرزاده ی عزیزمو نمی بینم، چون قبل رسیدن من به خونه، خواهرم و شوهرش اومدن دنبالش و.... دلم خیلی براش تنگ میشه...قربونش برم..خداحفظش کنه
خلاصه از فردا اگه اخراجم نکنن و استخدامم قطعی بشه یه زندگی جدیدقراره شروع بشه که البته چندان مطلوب نیست ولی خداروشکر مرتبط به رشته ام می باشد
خدایا مخلصیم ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.